Přepravní podmínky a vratky

Děkujeme, že jste si vybrali Banna House jako svého dodavatele čaje! Abychom zajistili hladké doručení vaší objednávky, věnujte prosím malou pozornost našim přepravním podmínkám.

I. Obecný přehled

  1.  Banna House sídlí v České republice a rozděluje dopravu do dvou kategorií:

    1. Mezinárodní doprava v rámci Evropské unie, která by měla být osvobozena od cel a dovozních poplatků.

    2. Celosvětová doprava mimo Evropskou unii, kde mohou být vyžadována cla nebo dovozní poplatky.

  2. Balíky jsou rozděleny do tří kategorií:

    1. Standardní balík (50 x 40 x 30 cm) nesmí překročit 5 kg.

    2. Nadměrný balík (60 x 50 x 40 cm) nesmí překročit 15 kg.

    3. Velkoobchodní balík (nad 60 x 50 x 40 cm) nebo nad 15 kg.

II. Přepravní sazby

  1. V rámci Evropské unie standardně zasíláme prostřednictvím Zásilkovny (Česko, Maďarsko, Rumunsko a Slovensko), GLS Europe nebo Českou poštou.

  2. Nadměrné balíky a velkoobchodní balíky budou účtovány podle ceníku přepravní společnosti.

  3. Veškeré platby vyžadované na celnici nebo úřadech přijímající země jsou odpovědností kupujícího.

Česká republika a Slovensko

  1. Objednávky nad 1500,- Kč (> 59 €)  jsou zasílány zdarma, zatímco objednávky pod 1500,- Kč (< 59 €) budou účtovány paušální sazbou 90,- Kč (3,25 €). Výjimku tvoří služba GLS Europe balík do vlastních rukou na Slovensku, která je zpoplatněna 6,5 €.

  2. Osobní vyzvednutí je k dispozici v naší Čajové komoře (Vyšehradská 11, Praha 2) a objednávky jsou obvykle připraveny do 24 hodin.

  3. Objednávky jsou obvykle odeslány do 48 hodin na vaši adresu a budou potvrzeny e-mailem nebo WhatsAppem.

Rakousko, Chorvatsko, Dánsko, Estonsko, Francie, Německo, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Slovinsko (včetně zemí BENELUX)

  1. Objednávky nad 75 € jsou zasílány zdarma, zatímco objednávky pod 75 € budou účtovány paušální sazbou 15 €.

  2. Objednávky jsou obvykle odeslány do 48 hodin na vaši adresu a budou potvrzeny e-mailem nebo WhatsAppem.

Bulharsko, Finsko, Irsko, Itálie, Kypr, Lotyšsko, Litva, Malta, Portugalsko, Řecko, Španělsko, Švédsko

  1. Objednávky nad 150 € jsou zasílány zdarma, zatímco objednávky pod 150 € budou účtovány paušální sazbou 35 €.

  2. Objednávky jsou obvykle odeslány do 48 hodin na vaši adresu a budou potvrzeny e-mailem nebo WhatsAppem.

Zbytek světa

  1. Objednávky nad 225 € jsou zasílány zdarma, zatímco objednávky pod 225 € budou účtovány paušální sazbou 70 €.*

  2. Objednávky jsou obvykle odeslány do 48 hodin na vaši adresu a budou potvrzeny e-mailem nebo WhatsAppem.

* Nadměrné a velkoobchodní balíky do USA, Kanady, Izraele, na Střední východ a do Austrálie nad 300 € jsou zdarma, zatímco objednávky pod 300 € budou účtovány paušální sazbou 85 €.

III. Doručovací doba

  1. Doručení v rámci Evropské unie je standardně dokončeno během několika pracovních dnů, zatímco doručení mimo Evropskou unii trvá přibližně 7-10 pracovních dnů. 

  2. Obvykle balík odesíláme do 48 hodin, ale tato doba se může během svátků a dalších sezónních událostí prodloužit.

  3. Balíky lze sledovat pomocí přepravního kódu, který je odeslán na váš e-mail. Čas doručení se však může někdy lišit, proto s vámi zůstaneme v kontaktu, dokud váš balík bezpečně nedorazí.

IV. Ztracené a ukradené objednávky

  1. Pokud máte podezření, že váš balík byl ztracen přepravní společností (tj. stav balíku uvádí „nedoručeno“), žádáme vás o zahájení reklamace nejdříve 7 dní po poslední aktualizaci sledování pro Českou republiku a po 20 dnech pro mezinárodní zásilky.

  2. Pokud máte podezření, že váš balík byl ukraden (tj. stav balíku uvádí „doručeno“, ale vy jste jej neobdrželi), prosím, podat reklamaci do 5 dnů od předpokládaného data doručení a do 30 dnů.

V. Vrácené zásilky

  1. Pokud je vaše objednávka vrácena k nám v nepoškozeném stavu, zboží Vám znovu zašleme zpět za cenu přepravy.

  2. Pokud je vaše objednávka vrácena k nám v poškozeném stavu, reklamace musí být podána do 30 dnů od data doručení. Ujistěte se, že vaše reklamace obsahuje jasné fotografie poškození.

  3. Před zahájením reklamace:

    1. Pošlete nám číslo objednávky

    2. Přiložte relevantní fotografie podle požadavků v e-mailu

    3. Zkontrolujte kontaktní informace (tj. doručovací adresu, e-mail a telefonní číslo).

  4. Ztracené a ukradené balíky jsou standardně kryty přepravním pojištěním. Pokud však byla poskytnuta nepřesná adresa a balík byl doručen na nesprávné místo, nelze uplatnit přepravní pojištění.

  5. Pokud potřebujete změnit svou doručovací adresu před odesláním zboží, pošlete prosím e-mail na info@bannahouse.cz s číslem objednávky a aktualizovanými kontaktními informacemi. I když nemůžeme zaručit, že změny budou provedeny včas, budeme se snažit vyhovět vaší žádosti.

 VI. Způsoby vrácení a platby

  1. Pokud nejste s produkty spokojeni, máte právo zahájit vrácení do 14 dnů od obdržení balíku. Ujistěte se, že produkty zůstanou neotevřené.

  2. Jakmile obdržíme vaši reklamaci, zašleme vám štítek pro vrácení, který usnadní proces vrácení. Prosím, použijte tento štítek k odeslání objednávky zpět.

  3. Pokud jsou splněny výše uvedené podmínky, vrátíme plnou částku za vrácené produkty do 5 pracovních dnů po obdržení vrácených produktů.

  4. V případě, že je vrácena pouze část produktů nebo jsou produkty poškozeny, bude refundace odpovídajícím způsobem snížena.

  5. Na našem e-shopu můžete bezpečně platit většinou platebních karet (Mastercard a Visa) přes Shoptet Pay. Alternativně můžete využít přímý bankovní převod.

  6. Jakmile je platba potvrzena, produkty zabalíme a co nejdříve je odesíláme.